Projekt Kampanja
Promocija zdravja na delovnem mestu – 6. spletni newsletter

21.4.2016
V okviru projekta »Vseslovenska kampanja za ozaveščanje delodajalcev za ohranjanje in krepitev zdravja zaposlenih na delovnem mestu« je izšla šesta številka newslettra s področja promocije zdravja na delovnem mestu z naslovno temo Pomen komunikacije pri promociji zdravja na delovnem mestu. Komunikacija namreč predstavlja tisti medij, preko katerega se promocija zdravja na delovnem mestu načrtuje, izvaja, vzdržuje, prilagaja, vrednoti in nadgrajuje.
V tokratni številki preberite:
- Pomen komunikacije pri promociji zdravja na delovnem mestu
- Odkrita in neposredna komunikacija je temelj najuspešnejših delovnih organizacij: Intervju z dr. Samom Fakinom, generalnim direktorjem Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije
- Promocijo zdravja pri delu vidimo kot priložnost za izboljšanje: Predstavitev dobre prakse Intereurope d.d.
- Novice, raziskave in zanimivosti s področja promocije zdravja na delovnem mestu
- Napovednik aktualnih dogodkov
- Deset smernic za bolj učinkovite in prijetne pogovore
6. spletni newsletter (v pdf obliki) >
Želimo vam prijetno branje!
Na prejemanje spletnega newslettra se lahko prijavite tukaj. Sledite tudi aktualnim novicam projekta na spletni strani www.zdravi-in-uspesni.si.
Projekt »Vseslovenska kampanja za ozaveščanje delodajalcev za ohranjanje in krepitev zdravja zaposlenih na delovnem mestu« je na podlagi Javnega razpisa za sofinanciranje projektov za promocijo zdravja na delovnem mestu v letu 2015 in 2016 finančno podprl Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije.