Tuji trgi
Sofinanciranje tržnih raziskav na tujih trgih

1.7.2016
V petek, 1. julija 2016 v Uradnem listu RS št. 47 objavljen javni razpis za sofinanciranje tržnih raziskav na tujih trgih v letih 2016 in 2017.
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje izdelave tržnih raziskav podjetij, ki so prisotna na tujih trgih, s ciljem prodora obstoječih izdelkov/storitev ali skupin izdelkov/storitev (v nadaljevanju: izdelkov) na nov tuj trg in prodora novih izdelkov na obstoječ tuj trg ali na nov tuj trg.
Namen javnega razpisa je, da se s sofinanciranjem tržnih raziskav na tujih trgih izvoznim podjetjem, ki vstopajo na nov tuj trg oziroma širijo in diverzificirajo svoje poslovanje na tujih trgih, olajšajo odločitve pri vstopu oziroma načinu vstopa na izbran tuj trg ter znižuje vstopne stroške.
Skupna okvirna višina nepovratnih sredstev, ki je na razpolago za sofinanciranje predmeta javnega razpisa, je 500.000,00 EUR, in sicer:
Sredstva/Leto | 2016 | 2017 |
SKLOP A - Vzhodna kohezijska regija | 170.000,00 EUR | 170.000,00 EUR |
SKLOP B – Zahodna kohezijska regija | 80.000,00 EUR | 80.000,00 EUR |
SKUPAJ | 250.000,00 EUR | 250.000,00 EUR |
Upravičen strošek, ki je predmet sofinanciranja, je strošek/izdatek svetovalnih storitev, vezanih na izdelavo tržne raziskave, ki jih zagotavlja zunanji izvajalec z ustreznimi referencami.
Roki za oddajo vlog so:
- za prvo odpiranje 18.8.2016 do 13.00
- za drugo odpiranje 27.1.2017 do 13.00
- za tretje odpiranje 2.6.2017 do 13.00
Tretje odpiranje bo izvedeno samo v primeru, v kolikor sredstva v okviru drugega odpiranja ne bodo porabljena v celoti.
Vir: Spirit