Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Vročanje listin v času koronavirusa

Vročanje listin v času koronavirusa

31.3.2020

V skladu z Zakonom o začasnih ukrepih v zvezi s sodnimi, upravnimi in drugimi javnopravnimi zadevami za obvladovanje širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19) (ZZUSUDJZ) (Uradni list RS, št. 36/20 z dne 28. marca 2020) se osebno vročanje dokumentov v upravnih zadevah na podlagi Zakona o splošnem upravnem postopku ne opravlja, razen v nujnih zadevah.

Zato bodo vse listine kot so potrdila o poreklu blaga in druge listine, izdane s strani GZDBK, v času izrednih razmer poslane z navadno pošiljko.

Ker Pošta Slovenije od 30. 3. 2020 ne dostavlja pošiljk vsak dan, lahko pričakujete večdnevni zamik pri dostavi izdanih listin.

***************

Spoštovani!

Skladno s priporočili NIJZ (Nacionalnega inštituta za javno zdravje) za potencialno preprečevanje virusnih okužb, kjer je med drugim priporočljivo izogibanje javnim prostorom, pozivamo vse, da se na nas obračate preko elektronskih in telefonskih kanalov. Od petka, 13. 3. 2020,  ne bo uradnih ur za osebno pridobitev listin. Dosegljivi smo na:

Vloge za ATA zvezke sprejemamo po e-pošti, izdane listine pa vam bomo poslali po pošti. Vloge za potrdila o poreklu blaga sprejemamo preko aplikacije essCert, kjer si lahko potrdila natisnete sami ali pa vam jih pošljemo po pošti. Enako velja za potrjevanje različnih dokumentov. Vloge rešujemo po vrstnem redu prejema. 

Če potrebujete določeno informacijo, vas vljudno prosimo, da pokličete v času uradnih ur (od ponedeljka do petka, od 9.00 do 12.00) ali nam pošljete elektronsko sporočilo.

Aktualne informacije in navodila glede koronavirusa najdete na https://www.nijz.si/.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje.


Photo by erica steeves on Unsplash

Nazaj