Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Podeljeni gospodarski oskarji, nagrada tudi v našo regijo

Podeljeni gospodarski oskarji, nagrada tudi v našo regijo

6.7.2021

Dve gospodarstvenici in dva gospodarstvenika so danes prejeli Nagrado GZS za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke. Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) je nagrado že 53-ič podelila gospodarstvenikom kot priznanje za njihovo večletno uspešno vodenje podjetja. Med nagrajenci je tudi Marta Kelvišar, direktorica podjetja ADRIA DOM d. o. o., Črnomelj, ki jo je kot kandidatko za nagrado predlagal Upravni odbor GZDBK.

Nagrado GZS za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke za leto 2020 so prejeli:

· mag. Zdenko Zanoški, direktor, Frutarom Etol d. o. o., Celje

· Marta Kelvišar, direktorica, ADRIA DOM d. o. o., Črnomelj

· Marko Lukić, direktor, Lumar IG d. o. o., Maribor

· Jasna Dominko Baloh, direktorica, DOBA fakulteta, Maribor

Iskrene čestitke vsem nagrajencem!

Obrazložitve vseh nagrad ter več informacij o Nagradi GZS najdete na spletni strani https://nagrada.gzs.si/.

--- 

OBRAZLOŽITEV NAGRADE:

Marta Kelvišar, direktorica ADRIA DOM d. o. o., Črnomelj

Adria Dom, ki je v 100-odstotni lasti novomeške Adrie Mobil, je proizvajalec mobilnih hišk ter visokokakovostnih šotorov za glampiranje. V skoraj dvajsetih letih obstoja so izdelali več kot 15.000 enot, preko 1.300 v letu 2020. Njihovi produkti se nahajajo v 380 različnih kampih v 30 različnih državah, kjer dosegajo vodilne tržne deleže predvsem na Hrvaškem in v Italiji. Preko 92 odstotkov prihodkov ustvarijo na tujih trgih, kjer so jih v zadnjih treh letih v povprečju povišali za 11 odstotkov letno. Poleg rasti prihodkov beleži družba tudi rast dobička, dodane vrednosti, EBIDTE in donosnosti kapitala.

K izjemnim poslovnim rezultatom prispevajo strateške usmeritve družbe, ki na področju razvoja in inovacij deluje v smeri stalnih produktnih in storitvenih inovacij, odličnosti v dizajnu in zagotavljanju izjemne uporabniške izkušnje ob diverzifikaciji, standardizaciji, primernem razmerju cena/kakovost in zagotavljanju trajnostnega razvoja k cilju 100-odstotni reciklabilnosti ter implementaciji pametnih rešitev. Družba je v zadnjih štirih letih investirala preko pet milijonov evrov v povečanje proizvodnih in skladiščnih kapacitet, nakup zemljišča, avtomatizacijo in digitalizacijo proizvodnje (postavili so digitalen dvojček) in poslovanja. Uvedli so tudi nove marketinške pristope, kot je na primer ponudba celostne rešitve One-stop-shop za kupce. So prejemniki številnih nagrad za inovacije, v proizvodni proces so vključili aktiven odnos do okolja – od uvajanja industrijskih pakirnih standardov za zmanjševanje količine embalaže, možnosti recikliranja produktov ob koncu življenjske dobe do postavitve lastne sončne elektrarne. Aktivno se vključujejo v razvojno-raziskovalne projekte tako kot partnerji ali vodilni partner in v številne kompetenčne centre.

Direktorica Marta Kelvišar se je v zadnjem obdobju usmerila v bistveno preobrazbo notranjega delovanja družbe s poudarkom na digitalizacijski transformaciji proizvodnih procesov, vitkosti poslovanja in bolj agilni organizacijski kulturi. Poudarek je bil predvsem na zaposlenih, njihovemu izobraževanju, izboljšanju kompetenc in veščin in na gradnji medsebojnih odnosov.

Nazaj