Program 23. dne kakovosti
Izzivi kakovosti v prihodnosti - 25. 11. 2021
Kakovost ni le zagotavljanje najboljših procesov, proizvodov in storitev ter ustvarjanje možnosti za izpolnitev zaposlenih, temveč tudi upravljanje samega procesa spreminjanja. Ta naloga ni preprosta in marsikatera dobra priložnost za izboljšavo kakovosti lahko ostane nerealizirana ravno zaradi pomanjkljivega prilagajanja okoliščinam in sprememembam. Ne gre namreč le za pojem kakovosti, temveč za ljudi in okoliščine. Okoliščine pa so zadnje čase tudi s pandemijo močno zaznamovale vse pore poslovanja. Kupec ni več absolutni kralj pri narekovanju kakovosti, saj tudi njemu okoliščine kratijo nekatere, do 2020 že "samoumevne" pravice. Tudi kupca pestijo dobavni roki, ki pri različnih panogah danes, v primerjavi z obdobjem pred 2020, tako v Sloveniji, kot v celem svetu, trajajo dlje in nemalokrat so dobave tudi dražje.
9.00 | UVODNI NAGOVOR in ODPRTJE 23. DNE KAKOVOSTI |
Tomaž Kordiš, direktor GZDBK in Igor Cesar, vodja službe kakovosti v REVOZ, d. d., predsednik Sekcije za kakovost |
9.10 | KAKOVOST PO MERI LJUDI | dr. Dan Podjed, antropolog, ZRC SAZU |
10.45 | ODMOR |
|
11.15 | KAKOVOST V RAZISKOVALNEM PROSTORU | dr. Andreja Kutnar, kondinatorica projekta Renewable materials and healthy environments research and innovation centre of excellence (InnoRenew CoE) |
12.05 | MODEL (ODLIČNOSTI) EFQM 2020 | Anton Petrič, predsednik razsodnikov PRSPO, direktor sektorja za skupne zadeve v TPV Automotive, d. o. o. |
12.25 | KAKOVOST NA IZVORU | mag. Alojz Bitenc, samostojni svetovalec na področju sistemov vodenja kakovosti in drugih orodij na področju organizacije |
13.05 | SKLEPNE MISLI in ZAKLJUČEK |